Monday 12 September 2011

sEket aKu x HeRaN aiHh....

dear blogwalking sekalian...luv u all exspecially my luvly family n my dearest fewenzs yg slaloo bg support kat aku..tq 4 uols kay..lap uols ketat2...haha...start from today my  life must be changed...i don't tears for sum1 don't luv me...pengalaman mengajar aku segala-galanya..aku x heran dah aihhhh...jangan pikiaq ang ada rupa dok wat style bole nowh....hahahaa(gelak besaqq)...selama ney aku jadi lagu tue pon sbb ang jgk la....mulai hari neyh tadak erti chenta dah dlm kamus hidup aku...single is better than lover u know!!!...apa yg penting skunk neyh aku nak smbung study setakat mana yg aku mampu.....n skunk neyh jgk aku dah mula berjinak - jinak dalam dunia perniagaan...harap2 bole la jadi businesswoman 1 hari nnt noe..doa utk ai keyh.....lu pikir la sendiri oii hat mana baik dan hat mana buruk (sapa terasa ambik la, simpan dalam hati tue)....selama ney byk dah kowt aku berkorban n tulung *** noe.....skunk neyh aku serah kat ALLAH TAALA saja utk membalasnya...family aku ada pesan....bg kasih syg kita kat owg yg betul2 syg kat kita sejujurnya..jgn bg chenta kita kat owg yg kita syg saja, tp belum tentu dia syg kita setulusnya...terima kasih buat family ku yg byk bg support n motivasi kat aku...uols la pemberi semangat kepadaku..sayang uols sangat2....

***p/s: hat sapa2 terasa ambik la..selama neyh aku dah byk terasa dengan *** lani ambik la kat ang...aku pon  dah give up...CHILLLEXXXXXXXXXXXXX

No comments:

Post a Comment