Saturday 15 October 2011

dot...dot...dot...

Kenapa aku tak bertanya siapakah aku disisimu ? Atau siapakah aku dihatimu ?
Disisimu mungkin aku cuma teman. Kalau aku bertanya kenapa tidak dihatimu, mungkin kerana didalam hatimu memang telah ada seseorang yang teramat istimewa, yang harus kau sembunyikan dengan serapi mungkin. Atau juga mungkin dia berada jauh darimu, untuk kau bertemu selalu. So... baik aku bertanya siapa aku dimatamu....? Harapan aku semuga kau dapat menyatakan.... apa yang sebenarnya kau lihat ada pada diri aku bila kau dampingi aku. Aku ingin sekali kau berterus-terang... Aku ingin kau menyatakan dengan penuh keikhlasan... Siapa aku dimatamu ? Katakan secara telus... secara jujur.... Kerana bahasa mata tidak berdusta ! Mata menyatakan kebenaran ! Tanpa perlu kau berkata..... mata menyatakan segalanya.

SALAHKAH AKU BERTANYA ?


No comments:

Post a Comment