Monday 10 December 2012

1.07 a.m. sumpah rindu gila kat my mak


bole kata tiap-tiap malam aku tidoq lambat
kadang-kadang sampai tak tidoq langsung coz siapkan assingnment yang menggunung tu..
wutthehell..org len pun study jgk tp x la sesibuk aku ni.
ntah laa mungkin aku yg sengaja sibukkan diri sendiri kot kan. tengah hari tadi aku rasa sedih sangat-sangat
bila dikejutkan dengan berita kematian seorang student UPM ni...walaupun x kenal tp rasa sebak jgk la coz aku ada terbaca status2 yg terakhir yg telah di postkan di facebook.
(ajal maut di tangan tuhan kan, kita tdk bole melawan ajal)
YA ALLAH kau peliharalah setiap apa yang akan aku lakukan, 
jauhilah aku dari segala kejahilan/kemungkaran
sesungguhnya aku hanya insan lemah..
tak lari dari melakukan salah silap.
to my mum n my dad, pls forgive me if i always make both of feel sad, angry with me.
to mr. lalola sorry i can't accept u as my sweet heart but just only a bff okay:-)
mak.............
rindu sangat dekat mak
x penah berjauhan dgn mak dlm masa yg lama mcm ni
seyes rindu sangat, rasa mcm nak terbang balik aloq staq malam ni jugak
nak tggu cit mid sem pun lambat lagi

ishhh rindu ehhhh <3


No comments:

Post a Comment